My svoju cenu neskrývame
Cenník účtovných služieb pre firmy a živnostníkov
Veríme v transparentnosť a jasné podmienky, preto vám prinášame prehľadný cenník našich účtovných služieb. Naše ceny sú konkurencieschopné a odrážajú kvalitu a profesionalitu nášho tímu. Ponúkame komplexné účtovné riešenia pre živnostníkov, malé, stredné aj veľké firmy v Rožňave a blízkom okolí. Nižšie nájdete orientačné ceny našich najčastejšie využívaných služieb. Pre individuálnu ponuku prispôsobenú vašim špecifickým potrebám nás neváhajte kontaktovať.
Vedenie účtovníctva
start
-
do 30ks účtovných položiek
business
-
do 50ks účtovných položiek
PROFI
-
do 80ks účtovných položiek
Ultra
-
do 120ks
účtovných položiek
Položka
-
Každá účtovná položka nad 120ks
Účtovná položka je každý pohyb v účtovnom denníku.
Takýmto pohybom je okrem iného aj prijatá alebo vystavená faktúra, pokladničný doklad, DPH na faktúrach a pokladničných dokladoch, pohyb na bankovom účte alebo interný doklad.
Vaše účtovníctvo alebo účtovníctvo Vašej spoločnosti vieme spracovať aj v inom ako mesačnom intervale. Dlhší interval spracovania Vám však neposkytuje priebežné ekonomické výsledky.
Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.
Mzdy a personalistika
do 20
zamestnancov
Nad 20
zamestnancov
ročné zúčtovanie
zamestnanca
prihláška / odhláška
zamestnanca
Predtým ako zamestnáte prvého zamestnanca, je potrebné registrovať zamestnávateľa v sociálnej poisťovni, zdravotnej poisťovni a aj na daňovom úrade. Za tento úkon u nás zaplatíte jednorazovo najviac 60,- EUR.
Služby nad rámec vedenia účtovníctva
účtovná
závierka
-
uvedená cena je minimálna
Daňové priznanie
Fyzickej osoby
-
uvedená cena je minimálna
Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel
-
každé ďalšie vozidlo + 10 EUR
Daňové priznanie k dani z nehnuteľností
-
uvedená cena je minimálna
Účtovná závierka je fakturovaná na základe skutočne odpracovaných hodín (60 EUR/hodina), minimálne však vo výške 150 EUR. Obvykle táto odmena dosahuje výšku priemerného mesačného paušálu daného roka.
Konečná cena služby závisí od skutočne odpracovaného počtu hodín.
Ostatná korporátna agenda
správa elektronickej schránky
administratívne práce
Poradenstvo
Našim klientom spravujeme elektronickú schránku (www.slovensko.sk). Vďaka tejto službe im už neunikne žiadna doručená pošta napr. zo súdu, úradu, exekútora alebo poisťovne.
Spätná kontrola elektronickej schránky je možná len po dohode.
Administratívne práce sa viažu na bežnú korporátnu agendu, ktorú zväčša zvládnu klienti aj sami.
Typickým príkladom je jednoduchá komunikácia s úradmi (napr. exekútor), podanie žiadosti o vystavenie potvrdenia, vyžiadanie opisu faktúry, preberanie dokladov zo systémov dodávateľov alebo archivácia.
Služby poradenstva zahŕňajú odbornú prípravu dokumentov ale aj prípravu podkladov pre čerpanie finančných prostriedkov z úverových produktov.
Tieto služby zahŕňajú aj aj konzultácie k postupom v rámci Vášho podnikania, dopĺňanie Vašich informácií o naše odborné vedomosti, konzultáciu rizík, prebratie možnosti financovania Vašich zámerov alebo len prípadné nasmerovanie.